Tijd om te verpotten!

Hoi Bonsai-isten,

We komen samen in de K-serre vanaf 10.00 u tot ongeveer 16.30u.
Hierbij een beetje bijkomende info;
Volgende zaterdag tweede sessie verpotten;
De lente is er vroeg aan begonnen dit jaar
Dus let op met loofbomen en lorken,

Er kan nu verpot worden voor coniferen en dennen,
Maw de latere soorten.
Het is niet verplicht van te verpotten, er kan ook gewoon gewerkt worden aan bomen,

Des middags zijn er natuurlijk de klassieke krokskes!