Morgen ledenvergadering van 10 tot 17 u in de K-serre.
De eerste bomen kunnen gesnoeid worden en Juniperussen kunnen nog opgekuisd worden.
Weet wel; geen groei zonder eten en drinken.
Wie nog niet heeft bemest moet er zo snel mogelijk mee starten!
‘s middags zoals altijd Croque-uit-het-vuistje voorzien.
Tot morgen!